Veel gestelde vragen
Hoe kan ik bestellen en betalen?
U kunt artikelen bestellen door het uitgekozen artikel toe te voegen in uw winkelwagentje. Dit doet u door te klikken op de button ‘Voeg toe aan winkelwagen’. Deze artikelen kunnen gemakkelijk weer verwijderd worden. U kunt meerdere artikelen in uw winkelmandje stoppen. Als u klaar bent met winkelen dan klikt u op het winkelwagentje rechtsboven in de grijze balk. Hier kunt u alsnog artikelen verwijderen of het aantal artikelen veranderen. Hierna komt u op de pagina waar u kunt inloggen of een account kunt aanmaken. Nadat u bent ingelogd of een account heeft aangemaakt, kunt u nu eventueel het verzendadres veranderen en eventuele Opmerkingen bij uw bestelling plaatsen. Hier ziet u ook de verzendkosten die bij uw bestelling horen. Klik na eventuele aanpassingen op ‘Volgende’ om naar de betaalwijze te gaan.
Wat kost het?
Alle prijzen bij WomenWorks zijn in Euro’s inclusief BTW. Exclusief Verzend- en verpakkingskosten bedragen € 6,95, onder de € 75,00. Vermelde prijzen zijn onder voorbehoud.
Wanneer ontvang ik de artikelen?
Artikelen op voorraad worden binnen 1 werkdag aan u verstuurd. Artikelen die niet op voorraad zijn bij WomenWorks maar wel bij een van onze leveranciers worden doorgaans binnen één tot anderhalve week verstuurd. Voor het uitzonderlijke geval dat artikelen niet op vooraad zijn bij WomenWorks EN niet bij een van onze leveranciers ontvangt u een mail van ons met de levertijd. U kunt dan altijd de bestelling annuleren indien de levertijd voor u te lang is.
Heb ik garantie op de artikelen?
WomenWorks houdt zich aan de bepalingen van de fabrieksgarantie van de geleverde zaken. Buiten de garantie vallen:
- indien u wijzigingen aan de zaken heeft aangebracht c.q. heeft laten aanbrengen, waaronder ook vallen reparaties die niet door of namens WomenWorks zijn verricht;
- indien de fouten geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik;
- indien de fouten zijn opgetreden als gevolg van blikseminslag, brand- of waterschade, of door andere van buitenkomende oorzaken of onheilen;
- indien de afnemer de zaken heeft verwaarloosd;
- indien de afnemer de zaken op andere wijze onachtzaam heeft behandeld, of zodanig heeft behandeld dat het risico naar verkeersopvattingen voor rekening van de afnemer behoort te komen.
Kan ik artikelen retour sturen?
De door u gekochte artikelen kunnen binnen 14 dagen geruild of retour gestuurd worden. Wilt u ruilen of retourneren, print dan de retourbon uit en voeg deze bij uw retourzending. De artikelen dienen onbeschadigd en in onbeschadigde orginele verpakking bij WomenWorks aangeleverd te worden. De kosten voor de retourzending zijn voor u. Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden niet teruggenomen. Indien u besluit de zending niet te houden krijgt u uw geld terug gestort minus verzendkosten die wij gemaakt hebben.
Kan ik ook vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen vanuit het buitenland, mits binnen Europa. Hierbij dient u wel rekening te houden met een langere levertijd van het bestelde product. De prijzen zijn exclusief de verzendkosten naar het buitenland. Mail ons om de precieze hoogte van de verzendkosten naar het buitenland.
Waarom lukt het niet mijn bestelling door te geven?
Mogelijk staan uw "cookies" niet aan in uw Browser. Een "cookie" is een speciaal bestandje. Dit bestandje onthoudt, wat u in uw winkelwagentje toevoegt. Zorg er voor dat u de optie "Accept all cookies" in uw Browser heeft aangevinkt. Deze optie kunt u vinden in Microsoft Explorer in de menubalk onder Tools, Internet options, Security, Custom Level. Met de help-functie van uw Browser kunt u meer informatie vinden over het gebruik van "cookie". Of voor Internet Explorer 6.0, kies in de menubalk menu Extra, Internet-opties..., Privacy; de Schuifregelaar dient u op normaal te plaatsen. Hierna toepassen en Ok klikken. U dient wel de Browser opnieuw op te starten. Met de help-functie van uw Browser kunt u meer informatie vinden over het gebruik van "cookies".
Kan ik een bestelling annuleren?
Het is zeker mogelijk uw bestelling te annuleren als de levertijd verstreken is. U kunt met een mail aan WomenWorks de bestelling annuleren. Heeft u al betaald dan zal WomenWorks het door u betaalde bedrag terugstorten.
Kan ik het afleveradres wijzigen?
Mail ons als u een bestelling geplaatst heeft en u wilt een ander afleveradres opgeven. Zorg dat u dit zo snel mogelijk doet.
Kan ik altijd gebruik maken van aanbiedingen?
Voor koopjesaanbiedingen in onze webwinkel geldt OP=OP. Deze artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden.
Wat als een artikel niet meer leverbaar is?
Het kan voorkomen dat een artikel onverhoopt niet meer leverbaar is. In zo’n geval krijgt u hiervan bericht en het door u betaalde bedrag wordt terugbetaald.
Fouten in de website?
WomenWorks is niet aansprakelijk voor druk- of zetfouten in de nieuwsbrieven, site of andere informatiebronnen. Aan andere prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Onze website is uitvoerig getest met Microsoft Internet Explorer en werkt 100% met deze browser. Echter minder uitvoerig is getest met andere internet browsers, hiermee kunnen dus problemen op treden. We stellen het natuurlijk zeer op prijs als u ons attent maakt op eventuele fouten in de website.
Bestellen op rekening.
Het is eventueel mogelijk te bestellen op rekening, stuur dan een mail naar info@womenworks.nl met uw bedrijfsgegevens en uw bestelling, u ontvangt dan een factuur die u binnen 14 dagen dient te betalen.